Zde naleznete podrobné informace o všech našich aktuálních závodních vozech.
Dallara F308/11
Dallara F308/11 je formulový závodní vůz navržen a vyvinut Italským výrobcem závodních automobilů Dallara, pro závodní kategorie formule 3. Tento konkretní typ z roku 2008 nese označení F308/11, a to proto, že původní verze vozu byla vylepšena o doplňkové modifikace z roku 2011. Jedná se o továrně vyráběný závodní vůz formule 3 o váze 480kg, s karbonovým (uhlíkovým) monokokem, sekvenční 6-ti stupňovou převodovkou, která je ovládána elekrto-pneumatickým paddle shift řazením (pádlové řazení pod volantem). Vůz je poháněn čtyřválcovým motorem Honda o objemu 2 000 ccm, přestože je v rámci předpisů F3 opatřen restryktorem disponuje výkonem 225 HP, točivým momentem 265 Nm a maximalními otáčkami 6 700 Rpm. Motory tohoto konkrétního typu monopostu, jsou vyvinuty japonskou společností Mugen Motorsports. Monoposty formule 3 jsou známy, pro jejich vynikající jízdní vlastnosti a to především kvůli, velice funkční aerodynamice a komplexně nastavitelnému podvozku.
Monopost Dallara vlastní náš tým od roku 2020 a momentálně se účastní, v evropském šampionátu Drexler formel cup kde jej pilotuje Tomáš Chabr st. a příležitostně je formule pronajímána na závody či testovací dny, zkušeným závodním jezdcům.
Prozatím, největší úspěch od roku 2020 tato formule zaznamenala v roce 2022, v již zmíněném Drexler formel cupu, v kategorii F3 trophy, když s ní Tomáš Chabr st. získal celkově třetí místo za sezónu 2022.
Tomis 99-02
Formulový prototyp Tomis 99-02, byl navržen a zkonstruován, Tomášem Chabrem s pomocí týmu Chabrmotorsport, v roce 2002, pro tehdejší republikové mistrovství, Národní formule. Formule o váze 420 kg, má trubkový, chrom-molybdenový rám, manuální 5-ti stupňovou, závodní převodovku anglického typu Hewland (odolné bezsynchronní, převodové ústrojí). Vůz je poháněn, upraveným čtyřválcovým motorem Škoda o objemu 1 400 ccm, s výkonem 140 HP, točivým momentem 145 Nm a maximálními otáčkami 7000 Rpm.
Monopost Tomis 99-02, má za sebou mnohaletou a také úspěšnou závodní historii. Nejvíce úspěchů s tímto vozem zaznamenal, sám Tomáš Chabr st., který mnohokrát dovedl vůz k několika pódiovým umístěním a dokonce třikrát k titulu mistra České republiky, v šampionátu Národní formule, za rok 2002, 2003 a 2008. Tomis 99-02 je tak, do této chvíle nejúspěšnějším závodním vozem v historii týmu Chabrmotorsport.
Monopost je v současnosti, pronajímán na závody, primárně v seriálu Carbonia cup a od roku 2009 vystřídal již několik desítek závodních jezdců z tuzemska i ze zahraničí. V posledních letech je také k dispozici pro zážitkové jízdy, dostupné veřejnosti.
VW Golf 3-B
VW Golf 3-B, je speciálně upravený, cestovní vůz, jenž byl od základu kompletně přestavěn a modifikován v týmu Chabrmotorsport. Nosný skelet, původního vozu Golf, byl zcela nahrazen trubkovým, chrom-molybdenovým rámem a v podstatě všechny plechové díly karoserie, byly nahrazeny laminátovými či karbonovými komponenty. K výrazným úpravám došlo také v oblasti podvozku. Díky těmto rozsáhlým úpravám, váží vůz pouze 760 Kg. Vůz je poháněn speciálně upraveným, čtyřválcovým motorem Volkswagen o objemu 1 600 ccm, s výkonem 220 HP v 7000 RPM a točivým momentem 230 Nm. Ve voze je závodní 6-ti stupňová, bezsynchronní převodovka, se zakázkově vyrobeným, převodovým ústrojím, která je dále vylepšena o sekvenční převodník, díky čemuž je řazení rychlostí, kompletně sekvenční.
Závodní vůz VW Golf 3-B se od roku 2016 až do roku 2023, účastnil závodů mezinárodního seriálu Carbonia cup a v rozmezí těchto let jej pilotoval jezdec Matěj Chabr. V roce 2018 došlo na voze k zásadním technickým úpravám a od té doby byl vůz neustále vyvíjen a vylepšován. Matěj Chabr si Golfem připsal hned několik úspěchů- za rok 2016 získal v celkovém bodování 1. místo ve skupině A-JUNIOR, dále za rok 2019- 3. místo sk. A-1 | 2020- 2. místo sk. A-1 | 2021- 2. místo sk. A-1 | 2022- 2. místo sk. A-7 | 2023- 2. místo sk. A-7.
VW Golf 3-B je momentálně pronajímán pro kopilotní (spolujezdecké) zážitkové jízdy, na závodním okruhu. Příležitostně je pak vůz pronajímán, zkušeným závodním jezdcům, na okruhové testovací dny.
TB-01
TB-01 je závodní kapotovaný prototyp, jenž byl kompletně vyvinut a zkonstruován Tomášem Chabrem s pomocí týmu Chabrmotorsport. Typ a tvar laminátové karoserie vychází, ze španělského závodního vozu BRC. Díky typu konstrukce, je vůz všestranně využitelný pro různé závodní kategorie, jako jsou závody do vrchu, sprintové, nebo také vytrvalostní závody. Vůz o hmotnosti 480 Kg, je poháněn motocyklovým motorem Kawasaki ZX-14, o objemu 1 400 ccm, s výkonem 210 HP, točivým momentem 157 Nm a maximálními otáčkami 11 000 RPM. V prototypu, je původní 6-ti stupňová převodovka, z motocyklu Kawasaki Ninja ZX-14, která je ovládána elekrto-pneumatickým paddle shift řazením (pádlové řazení pod volantem).
Prototyp TB-01, byl navržen v roce 2018 a do roku 2023 byl postupně vyvíjen a vylepšován. Od roku 2020 do roku 2023, si vůz TB-01 prošel jen několika testovacími jízdami, na závodním okruhu a prozatím za sebou nemá žádnou závodní historii.
TB-01 je momentálně pronajímán na kopilotní (spolujezdecké) zážitkové jízdy, na závodním okruhu, nebo je také zájemcům a závodním jezdcům, k dispozici na pronájem, do různých závodních kategorií.
Mazda RX-8
Mazda RX8 je upravený cestovní vůz, jenž byl od základu upraven v týmu Chabrmotorsport. Původní nosný skelet vozu, byl doplněn o výztužný chrommolybdenový rám, vůz byl částečně odlehčen a k výraznějším úpravám došlo, také v oblasti podvozku, brzd, motoru a bezpečnostních prvků interiéru. Závodní vůz Mazda o hmotnosti 1120 Kg, je vhodný především do závodů, které nevyžadují FIA licenci. Poháněn je upraveným, rotačním, dvourotorovým motorem Wankel 13B-MSP, o objemu 1300 ccm, s výkonem 242 Hp, maximálními otáčkami 9 500 RPM a točivým momentem 218 Nm. Ve voze je původní, manuální 5-ti stupňová převodovka z Mazdy RX-8.
Vůz Mazda RX-8, je momentálně pronajímán na zážitkové jízdy, race coaching a také na závody v mezinárodním seriálu Carbonia cup.
Alfa Romeo 147
Alfa Romeo 147 sportovně upravený, cestovní vůz, který si prošel jen drobnými úpravami, zejména v rámci podvozku, výfukového systému a bezpečnostních prvků interiéru. Jedná se o civilní vůz, od italského automobilového výrobce Alfa Romeo a díky nepatrným sportovním úpravám, je vůz ideální volbou například, pro všechny začátečníky, kteří chtějí nasbírat své první zkušenosti v oblasti motorsportu. Vůz o hmotnosti necelých 1 300 Kg je poháněn čtyřválcovým motorem Alfa Romeo Twin spark, o objemu 2 000 ccm s výkonem 150 HP, točivým momentem 182 Nm a maximálními otáčkami 6 300 RPM. Ve voze je originální, manuální 5-ti stupňová převodovka.
Přestože tato Alfa není žádný upravený speciál, od roku 2017 si vůz vysloužil několik úspěchů, v rámci seriálu Carbonia cup. Nejvíce najetých kilometrů s tímto vozem nasčítal Ivo Štajdl, jenž s ním závodil od roku 2019 do roku 2021 ve skupině B2 sériových cestovních vozů do 2 000 ccm a dovedl vůz k několika pódiovým umístěním.
Vůz Alfa Romeo 147, je momentálně pronajímán na zážitkové jízdy, race coaching a také na závody v mezinárodním seriálu Carbonia cup.